Obserwatorzy

czwartek, 27 lutego 2020

Powojniki w doniczkach


    W zeszłym roku zakupiłam trzy sztuki powojnika na giełdzie ogrodniczej. Bardzo się stresuje przy zakupie roślin, ponieważ nie znam się na nich i muszę, że tak powiem ślepo zaufać sprzedawcy, a sprzedawcy są różni. Wybrałam trzy sztuki, a że byłam tak skupiona na kolorze kwiatów, to nie zwróciłam uwagi na kondycję sadzonek. Jako osoba zupełnie zielona zasypałam sprzedawcę tysiącem pytań co do uprawy w donicach. Pan zapewnił mnie, że nie będzie problemów, dał kilka cennych wskazówek i tak oto stałam się opiekunką trzech słabiutkich powojników. Nie wyglądają na razie tak jakbym tego chciała, ale może w tym roku zaskoczą mnie swoim pięknem.



https://zielonyogrodek.pl/dom-i-balkon/rosliny-na-balkon/6469-powojniki-w-doniczkach



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz