Obserwatorzy

środa, 12 lutego 2020

Mini skalniak

             Właściwie to powinnam powtórzyć sobie z niemieckiego, ale pogoda nie sprzyja dziś  edukacji...  Wiatr hula jak oszalały, co chwila zacina deszcz. Taka zima niczym jesień, że tylko człowiekowi chce się wleźć pod koc i przespać to wszystko. Albo...., albo poszukać pocieszenia w internecie oglądając piękne ogrody skąpane w słońcu. Lubię właśnie w  ten sposób oderwać się od rzeczywistości. Czasem rodzą się z tego fajne pomysły. Dzisiaj na przykład przykuły moją uwagę skalniaki. Poczytałam sobie o nich tu i tam, pooglądałam zdjęcia i tak się nakręciłam, że teraz też chcę mieć skalniak. Zamknęłam oczy poszukując dla niego miejsca w moim ogrodzie. Iiiiii... jest, jest jedno takie miejsce przy pniu, tam będzie mój mini skalniak 🤔

Projekt 1

Projekt 2


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz